KALITE POLITIKASI
“Etkin, verimli, rekabetçi, üstün hizmete odaklanmis, uluslararasi taninirligi, sayginligi olan girisimci ve dünyaca taninan kayak merkezi olmak amaci ile KAYSERI ERCIYES A.S. yönetim anlayisina uygun bir kalite kültürü olusturmak, iç ve dis paydaslarimizin bugün ve gelecekteki gereksinim ve beklentilerini karsilamak üzere; arastirma ve hizmet süreçlerimizi sürekli iyilestirerek, degisim ve gelismeyi saglamak.
1. Kapsam Kurulusumuz,
Mevcut mekanik tesislerin, idari tesislerin ve birimlerin çalismasinin devamliligini saglayarak, hizmet kalitesinin artirilmasi sunumu
Mevcut pistlerde genisletme ile bakim çalismalarini yapmak ve pistleri kullanima hazir hale getirerek hizmet kalitesinin artirilmasi sunumu.
Mevcut liftlerin bakimlarinin yapilarak çalismasinin devamliligini saglayarak hizmet kalitesinin artirilmasi sunumu.
MÜSTERI MEMNUNIYETI POLITIKASI
Müsteri odakli yaklasim ile gelen talep ve sikâyetleri; en kisa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde, seffaf, anlasilir, objektif, etkin ve verimli bir sekilde ele alarak, yasal mevzuat ve sözlesmelerden gelen yükümlülüklere uygun, her zaman erisilebilir olacak sekilde cevap vermeyi, gidermeyi ve sistemimizi sürekli iyilestirmeyi taahhüt ederiz.